Foreningen

Om foreningen

Oppegård Båtforening ble stiftet i 1980 og er idag en forening med ca 1100 medlemmer. Det er innbetalt innskudd for utbygging og drift av en felles båthavn med ca. 350 båtplasser for medlemmene.

Kontaktinformasjon

Foreningen kan kontaktes på telefon på dagtid på telefon 915 98 196 eller e-mail havnebas@oppegaard-baatforening.no

Besøksadresse

Ingierstrandveien 2-4
1420 Svartskog

Postadresse

1417 Sofiemyr

Kontaktinformasjon til styret og driftsutvalg er tilgjengelig for innloggede medlemmer

Medlemsskap og innmelding

Innmelding

Ved innmelding må det innbetales kr 850,- som dekker årskontingent i foreningen med kr 500,- og innmeldingsavgift på kr 350,-. Betalingsinstruksjon blir automatisk sendt ut ved registrering. Dette forutsetter at vilkårene for medlemskap er til stede.

Meld deg inn her →

Medlemstyper

Det er tre typer medlemskap i Oppegård Båtforening:
  • B-medlem: Medlemmer som har betalt innskudd. Det er likt antall innskudd som båtplasser i havna. Når et medlem med innskudd selger plassen sin, selges innskuddet til første medlem på ventelista til fastpris. B-medlemmer er garantert å få plass til samme båt som året før, men ikke nødvendigvis samme plass. Innskuddet er per idag kr 100.00,-. Forventet ventetid for B-medlemskap er ca 10 år.
  • A-medlem: Ordinære medlemmer bosatt i Oppegård kommune.
  • S-medlem: Utenbys medlemmer. Det kan maksimalt være 25% S-medlemmer i foreningen.

Medlemsgruppe på Facebook

Foreningen har en Facebook-gruppe for medlemmer: https://www.facebook.com/groups/oppegaardbaatforening/

Trenger du hjelp til noe i havna, trenger å låne verktøy eller har noe du vil dele med andre medlemmer, så er dette stedet å besøke!

Medlemsfordeler

Oppegård Båtforening har inngått rabattavtale med flere leverandører

• Båtutstyrsbutikken Trebåten på Nesset gir foreningens medlemmer 10% rabatt på alle varer som ikke er på kampanje eller tilbud. Oppgi at du er medlem i Oppegård Båtforening når du handler.
  • Hos Hensel Electronic går du til deres webside www.hensel.no og klikker på "Båt". Send tilbudsforespørsel på den eller de varene du ønsker tilbud på.

Relevante linker